Księgowość zarządcza Warszawa
Księgowość zarządcza to część rachunkowości, która skupia się na analitycznej i interpretacyjnej stronie finansów przedsiębiorstw, pozwalając m.in. na łatwiejsze podejmowanie decyzji biznesowych i zarządczych, a także na kontrolę wszystkich aspektów finansowych firmy. Jej głównym zadaniem jest dostarczanie informacji finansowych takich jak m.in. sprawozdania finansowe, które wspomagają podejmowanie zarówno bieżących decyzji, jak i tych rozwojowych, strategicznych, operacyjnych i taktycznych.
Jakie usługi wchodzą w skład księgowości zarządczej?
W ramach prowadzenia księgowości zarządczej zajmujemy się m.in. opracowywaniem raportów finansowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta, które pomagają w podejmowaniu krótko- i długoterminowych decyzji biznesowych, a także pozwalają na dokładne zrozumienie kondycji finansowej firmy. Oprócz tego oferujemy również usługi związane z:
- analizą rentowności projektów wraz z prowadzeniem obsługi księgowej projektów badawczo-rozwojowych,
- przygotowywaniem rekomendacji,
- bieżącą kontrolą kont firmowych,
- monitorowaniem zawieranych umów,
- rozliczaniem faktur wraz z monitoringiem płatności,
- weryfikacją danych biznesowych,
- przygotowywaniem planów budżetowych i strategicznych oraz monitorowanie ich wykonania,
- sporządzaniem analiz rentowności działania, efektywności oraz analiz kosztów,
- przygotowywaniem rachunków zysków i strat oraz bilansów rocznych, miesięcznych i kwartalnych,
- weryfikowaniem stanu płynności finansowej firmy.